Tagastamisõigus
Peale tellimuse kättetoimetamist on tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada. Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.
Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@jumek.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Transpordiga seotud kulutused ei kuulu tagastamisele.
Kauba tagastamisega seotud kulud hüvitab ostja, v.a juhul, kui tarniti vale või defektne toode. Sellisel juhul kannab tagastamiskulud müüja.
Ostetud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud.
Pretensioonid
Veebipoest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. AS Jumek vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume sellest viivitamatult teada anda. Pretensioon toote nõuetele
mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja tellijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
- Kaebuse esitamise tähtaeg hakkab kehtima alates toote üleandmisest Kliendile.
- Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile info@jumek.ee. Kirjas peab kajastuma toote nimi, kliendi telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.
- Kõikidele pretensioonidele vastatakse hiljemalt 10 päeva jooksul.
- Kui toode on praak ning parandatav, saadab Jumek AS asendusdetailid või organiseerib paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab Jumek AS enda kulul defektse toote väljavahetamise.
- Jumek AS ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
- Jumek AS ei vastuta toote puuduste eest, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust
vigastamisest kliendi poolt. - Jumek AS ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
- Kui tootel esinevad puudused on tekkinud kliendi süül, siis kaebuse esitamise õigus tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse kliendile hinnapakkumine toote parandamiseks või asendamiseks
tasulises korras. - Kui kaebuse aluseks oleva toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis kliendi nõusolekul asendatakse toode samaväärse tootega.
Vaidluste lahendamine
Jumek AS vastutab kliendi ees ja klient vastutab Jumek AS ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Vääramatu jõud
Jumek AS ei vastuta kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Jumek AS ei saanud mõjutada või ette näha.